Před odletem si zkontrolujte platnost svých cestovních dokladů a přečtěte si přepravní podmínky leteckých dopravců.
Nezapomeňte na elektronické cestovní dokumenty – letenky a shrnutí služeb (vouchery), mějte je k dispozici pro případ prokázání nároku na služby. Kopie pro poskytovatele služeb (listy SUMMARY/ VOUCHERS - COPY FOR SERVICE PROVIDERS) doporučujeme mít s sebou v tištěné podobě k odevzdání poskytovateli služeb.
Při balení zavazadel věnujte pozornost pokynům a doporučením, co lze/ nelze přepravovat v příručních zavazadlech.
Časy letů mohou být změněny. Zkontrolujte si čas odletu 24 hodin před plánovaným odletem na webových stránkách odletového letiště.
Dostavte se na letiště včas. Přepážky odbavení otevírají zpravidla 2-3 hodiny před plánovaným odletem, zavírají zpravidla 1 hodinu před plánovaným odletem. Tyto časy se mohou lišit dle letecké společnosti.
Po příjezdu na letiště vyhledejte na odletových tabulích čísla přepážek, které odbavují váš let, a odbavte se.
Dostavte se na letiště včas. Přepážky odbavení otevírají zpravidla 2-3 hodiny před plánovaným odletem, zavírají zpravidla 1 hodinu před plánovaným odletem. Tyto časy se mohou lišit dle letecké společnosti.
Z Terminálu 2 jsou odbavovány lety do zemí schengenského prostoru: Belgie, Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Island, Itálie, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko.
Z Terminálu 1 jsou odbavovány lety do zemí mimo schengenský prostor.
Po příletu do destinace si vyzvedněte svá zavazadla a v příletové hale (nebo před letištěm) vyhledejte stánek Coral Travel. Tam na vás již bude čekat delegát/letištní asistent, který vás nasměruje k transferu do vašeho ubytovacího zařízení.
O termínu uvítací schůzky s delegátem budete informováni buď po příletu na stánku Coral Travel, nebo během transferu do vašeho ubytovacího zařízení.
V případě potřeby jsou v jednotlivých destinacích k dispozici asistenční linky. Telefonní čísla naleznete v elektronických cestovních dokumentech.
Informace k transferu na letiště při odletu zpět do ČR bude k dispozici na recepci hotelu (nebo na nástěnce Coral Travel) večer den před odletem.
Přejeme vám pohodovou dovolenou a ty nejkrásnější #coralovezazitky.
Check the validity of your travel documents before travelling.
Do not forget the electronic travel documents – flight tickets and summary (vouchers), keep them available in case you have to prove your entitlement to services. It is recommended to carry a printed form of copy for the service providers (sheet SUMMARY/VOUCHERS - COPY FOR SERVICE PROVIDERS).
When packing your baggage pay attention to the instruction and recommendations on what can/cannot be transported in cabin baggage.
Flight schedule is subject to change. Check flight information 24 hours prior to scheduled departure on the websites of the departure airport.
Arrive at the airport on time. Check-in desks open usually 2-3 hours prior to scheduled departure and close usually 1 hour prior to scheduled departure. Time of opening/closing check-in desks may vary by airline.
Upon arrival at the airport proceed to the check-in desk for your flight and check-in.
Please arrive at the airport on time. Check-in counters typically open 2-3 hours before the scheduled departure and usually close one hour before the scheduled departure. These times may vary depending on the airline.
Flights to Schengen area countries are handled from Terminal 2: Belgium, Bulgaria, Denmark, Estonia, Finland, France, Croatia, Iceland, Italy, Liechtenstein, Lithuania, Latvia, Luxembourg, Hungary, Malta, Germany, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Austria, Romania, Greece, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland.
Flights to countries outside the Schengen area are handled from Terminal 1.
After arrival to the destination pick up your baggage and look for the Coral Travel desk in the hall for arrivals (or in front of the airport). A representative/airport assistant will be waiting for you there and will direct you to transfer to your accommodation.
You will be informed about the date of the welcome meeting with the representative either upon arrival at the Coral Travel desk or during the transfer to your accommodation.
If necessary assistance lines are available in all destinations. Telephone numbers can be found in electronic travel documents.
Your departure information will be available at the reception (or on Coral Travel info-board) in the evening one day prior to your departure.
Wishing you a relaxed vacation.